Jus Nenas LEEDEE Bantu Kawal Selera Makan, Kurangkan Berat Badan - Prettily Rare

Tuesday, 18 September 2018

Jus Nenas LEEDEE Bantu Kawal Selera Makan, Kurangkan Berat Badan

Hai semua,

Harini kita nak cerita fasal sedikit fasal impian dan cita-cita insan yang bernama wanita. Mungkin tak semua wanita camtu, tapi saya yakin ramai yang mempunyai impian dan cita-cita macam saya, malah mungkin juga hal ini merupakan objektif sepanjang hidup para wanita yang serupa dengan saya. Apakah impian tu? Hehehehe.... Impiannya ialah nak makan banyak tapi nak kurus! Kih kih kih...
Siapa macam saya? Sila angkat tangan!!

Sejujurnya, kita jenis pattern yang memang suka sangat makan tapi senang giler naik berat badan terutamanya kalau tak kawal. Sesetengah orang tu melantaklah macam mana pun, tapi berat badan tetap maintain je. Ni jenis pattern pattern yang kita cemburu. Kalau kitalah kan.... nak turun berat badan walaupun 1kg 2kg pun makan tahun. Tapi kalau nak naik berat badan, seminggu je pun dah cukup. Yang paling tak bestnya, kalau berat kita naik, mesti muka yang akan naik dulu. Dahlah memang pattern pipi pau.. Kalau berat naik muka lagilah melimpah paunya. Uwa!!

Berdasarkan pengalaman daripada menurunkan berat badan yang lalu, sebenarnya dua je kunci untuk kurangkan berat badan. Satu, pemakanan dan yang keduanya, senaman. Pemakanan ni biasanya kurangkan pengambilan kalori dan senaman pula tingkatkan pembakaran kalori. Biasanya orang yang malas bersenam, satu je caranya, iaitu kurangkan pengambilan kalori.

Masalahnya, kalau selera makan pun susah nak kawal, macam mana pulak nak kurangkan kalori. Betul tak? Kat sinilah LEEDEE memainkan peranan di mana minuman yang diperbuat daripada jus nenas Brazil premium serta buah buahan tambahan seperti African Mango, Raspberry Ketone, dan Bitter Orange ini mampu membantu mengawal selera makan berlebihan ramai, membakar lemak dan memulihkan kulit kusam berikutan faktor kegemukan.

Leedee diperbuat daripada buah-buahan seperti African Mango, Raspberry Ketone, dan Bitter Orange

LEEDEE merupakan makanan gentian yang bukan tergolong dalam ubat-ubatan atau pil kurus yang merbahaya di mana produk tersebut telah memperoleh kelulusan pengkelasan makanan di bawah Kemeterian Kesihatan Malaysia (KKM) ( 080618/05/215 ) serta dijamin  halal.  LEEDEE jugadiformulasikan dari bahan-bahan terpilih yang berkualiti tinggi serta selamat tanpa bahan kimia mampu membuat anda tidak lapar seharian. Dengan pengambilan LEEDEE, impian untuk mendapatkan berat badan ideal dan bentuk badan idaman dengan selamat lebih mudah tercapai.

Berbeza dengan lambakan produk-produk mengurangkan berat badan di pasaran, produk LEEDEE seratus peratus bebas daripada JULAP dan SIBUTRAMINE. JULAP adalah sejenis bahan yang boleh mencuci usus kita, julap sangat merbahaya kerana mampu membuat pengguna kerap buang air dan dehidrasi serta menyumbang kepada risiko kanser usus. Manakala SIBUTRAMINE pula adalah sejenis bahan kimia merbahaya yang sering digunakan dalam kebanyakan produk pelangsingan badan di mana ia boleh menyebabkan strok atau penyakit jantung.

Sebagai percubaan, saya juga telah mencuba sendiri produk tersebut seperti yang disarankan iaitu dengan mengambil 1 sachet LEEDEE dengan 150 ml air selepas sarapan pagi. Kalau biasanya pukul 12 tengah hari lagi perut dah berkeroncong lapar, tapi dengan pengambilan LEEDEE, perut saya mampu bertahan sehingga jam 3 petang sebelum merasa lapar.

Macam mana pula dengan rasanya ya? Mula-mula ingatkan air bancuhan LEEDEE ini warnanya oren atau kekuning-kuningan. Tapi ajaib sekali, bancuhan tersebut larut sepenuhnya dalam air masak dan dari segi luaran nampak seperti air masak biasa sampaikan anak saya pun tertipu. Rasanya pula masam-masam manis seperti air mangga dan oren tawar. Sedap juga, takdelah rasa susah nak telan macam bancuhan susu atau kopi yang tawar dan mudah muak. Rasanya yang masam manis lebih memudahkan orang yang anti kopi atau minuman bersusu  dan soya untuk menelannya.

Lepas sarapan, minum Leedee dulu!

Yang menariknya, produk LEEDEE Pineapple ini telah pun terjual sebanyak 5000 kotk hanya dalam masa sebulan.  Hasil kejayaan ini,  Naomi Beau Solutions juga bakal mengeluarkan produk baru dibawah jenama LEEDEE iaitu LEEDEE kylie’s bengkung. Bengkung yang sangat berkualiti tinggi ini dikatakan mampu membuat pinggang si pemakainya kelihatan seperti kerengga walaupun sudah beranak 5. Wah! Kerlas gitu.

Bagi mereka yang berminat, produk LEEDEE Pineapple ini boleh didapati dari: 

Leedee Hq  
Instagram ; @leedee.hq 
No telefon: 017-6797262 

Leedee wings 
Instagram :@leedee.official 
No telefon: 017-6640279 

Leedee Subang
No telefon : 017-6790969  

Produk Leedee juga boleh didapati dari mana-mana ejen Leede yang berdaftar dan berhampiran anda  pada harga RM128.00 seunit bagi semenanjung Malaysia dan RM133.00 bagi sabah & sarawak. 

Sebelum bersurai, joms tengok antara testimoni-testimoni Leedee:





Sekian info daripda Prettily Rare.

2 comments: