Tuesday 17 October 2017

Tempahan dan Penghantaran Kek Hanya 4 Jam Sebelum Dengan EatCakeToday.Com


Hai semua,

Tempahan dan Penghantaran Kek Sependek 4 Jam pun hader.

Harini kita nak kongsikan satu platform dalam talian yang sangat bermanfaat kepada orang-orang jaga HR atau Event macam kita nih.

Kalau korang jaga HR atau Event, tau jelah kan, tetiba dapat arahan last minute daripada bos. Suruh order kek untuk birthday bos nilah, staf tulah, company anniversary lah. Macam-macamlah. Haish... Kalau cakap awal-awal senang kerja. Tapi kalau 2-3 hari sebelum, adoi!!!  Ataupun  4-5 jam sebelum je. Boleh sakit jantung woooo....Mesti korang kata, pergi jelah beli kek kat Secret Recipe ke bakeries ke, tapi, kalau golongan-golongan supermom yang busy sokmo macam kita. Nak suruh pergi drive, parking, beli kek, kekadang memang tak sempat. Lagi-lagi kalau masa tu ada macam-macam event kat ofis. Memang tak menang tanganlah.

Boleh pilih nak secepat mana kek tu.

Lagipun, biasalah kan. Asyik makan Secret Recipe jek. Mestilah nakkan kelainan pulak, ye dak? Dunia dah canggih. Segala-galanya di hujung jari. Muahahahhaha! Sebab itulah kita tangkap cintan dengan online platform yang digelar Eat Cake Today.

Kalau tak silap kita, Eat Cake Today merupakan platform online yang menggabungkan servis dan perkhidmatan home bakers, bakeries dan pengusaha-pengusaha kek dalam satu lama sesawang sahaja iaitu EatCakeToday.Com. Takyah korang sibuk tanya sana sini, kenal tak mana-mana bakers yang buat kek sedap. Pastu kena tanya pula, dia boleh buat kek tu tak? Boleh buat kek ni tak? Aiyooooo!!

Sekarang nak senang, buka je EatCakeToday.Com. Muahahah! Dan segala-galanya ada di situ. Pilih je apa yang korang kehendaki. Tekan butang order, bayar dan relax je. Senang! Nanti dia pun hantar ke depan pintu alamat yang korang pilih pada masa dan tarikh yang korang tetapkan.

Ehem... Untuk maklumat ini adalah review tak berbayar yer. Kita suka sangat dengan servis mereka setelah menggunakan perkhidmatan penghantaran kek mereka selama hampir setahun. Sejak tahun lepas lagi kita dah banyak order dari diorang. Dan, setakat ini memang tak pernah menghampakan. Rasa kek sedap, delivery on time. Apa yang kita minta semua dilaksanakan dengan tertib dan baik. "Cry"..... Terharu mak! Bagaikan pembantu yang bagus dan molek sangat.

Lagi satu yang kita suka tentang EatCakeToday.Com ni, sentiasa akan ada penambahan perisa kek yang baru. Memang heavenlah. Tapi awas, jangan asyik buka je laman web dia, nanti korang salahkan kita pulak kang kalau berat bertambah. Huhuhuhu.... Malah sekarang pastries pun terdapat dalam menu EatCakeToday.Com..  Weee! Bolehlah korang order untuk minum petang or meeting kan?

Wee... tergodanya tengok pastries yang ada di sini.

Yang paling bestnya, EatCakeToday.Com juga menawarkan sistem ganjaran point di mana setiap pembelian akan diberikan point. Nanti, bolehlah korang gunakan point tu untuk beli kek untuk diri sendiri. Muahahahahah! Kotlah sedih takde orang nak celebrate birthday sendiri, pakai jelah point tu untuk belikan diri sendiri kek birthday. Gitu!

Apa? Korang tanya halal ke idak kek dan pastries kat sini? Hesh... Kita pon pentingkan soal ni. EatCakeToday.Com dah nyatakan dalam FAQ mereka bahawa kek yang dibuat adalah menggunakan bahan-bahan halal sahaja dan dalam persekitaran 'pork-free' . Yeay.... Kalau ada yang tak halal diorang akan specify pada penerangan kek tersebut. Bagus betul diorang ni titikberatkan soal ini.

Buat masa ni, EatCakeToday.Com hanya menawarkan tempahan dan penghantaran kek di Klang Valley dan Selangor sahaja. Oops... Jadi kalau mereka yang di luar kawasan, usah bersedih. Diorang memang ada planning nak expand. Moga-moga nanti akan berkembang ke kawasan anda juga ya?

Okaylah, nak kongsikan sat, ni last week kita ada order kek untuk birthday October Babies... Kita order kek Mango & Passion Mille Crepe yang berukuran 8 inci. Harganya RM110 dan kos penghantaran ke ofis kita di Damansara Perdana pula RM10.



Lepas tu inilah hasilnya, ia dihantar dengan begitu efisien sekali pada waktu yang telah dijanjikan:







Haritu kek memang licin. Sebab semua memang suka rasanya yang kurang manis dan tak muak ni. Light-light je gitu. Semua macam piranha dah berebut kek.

Jadi bagi mereka yang berminat untuk try out Mango & Passion Mille Crepe ni, atau nak tengok kek apa yang sedap untuk ditelan,  boleh lah cari di EatCakeToday.Com .

Nanti kita kongsikan perkara menarik lain pula ya?

Da~~

Baca juga:



23 comments:

  1. Allaa baru nk order. kita kat penang. Hopefully they open cawAngan area utara cepat.

    ReplyDelete
  2. Wow that's nice, they delivery in 4 hours.

    ReplyDelete
  3. Wow, for cakes, that is a really impressive delivery time. I hope they expand to Ipoh!

    ReplyDelete
  4. wow.very convenient. Thank you for sharing this

    ReplyDelete
  5. The cakes seems too yummy to pass off on. Will try and check it out! Love the convenience too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simply delicious... You should really give it a try

      Delete
  6. This is very convenient and easy to reserve. These cakes look so delicious and tempting. and really amazing that they deliver the cakes on time.

    ReplyDelete
  7. Ordering a good cake is sometimes a struggle, especially when it delivers a different order.
    Glad you found a reliable cakeshop that delivers impressively!

    ReplyDelete
  8. within 4 hours delivery time is crazy but super convenient..and the cake looks decent too...hahhaha i think i know where to get my emergency cakes already...hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yezzaa... Good to have them for emergencies

      Delete
  9. Seriously?? 4 hours?? wow... that's really fast.. bet they must have fast chilling freeze...So Cool!!!

    Racheal

    ReplyDelete
  10. ni i like tapi dah dapat merasa lagi la lepas ni 😢😢

    ReplyDelete
  11. Wow. This is something special! First time heard of cake delivery and in so fast!

    ReplyDelete
  12. omg! seriusly??tak pernah tahu pon pasal delivery kek..fuhh lucky area selangor..i bru nak plan suprise birthday untuk officemate bulan 12..senang la ade service ni...thanks for da info

    ReplyDelete
  13. Wow this is something new! With this delivery service, I bet their business will really good! Because is so convenient!

    ReplyDelete