Tuesday 26 September 2017

Dapatkan Vivo V7+ Dengan Tawaran Menarik di Senheng/SenQ


Psstt....



Nak citer sikit ni....Korang pun tahu kan, baru sebentar tadi Vivo V7+ telah selamat dilancarkan di Malaysia... Kalau korang peminat telefon pintar Vivo yang mengambil Siti Nurhaliza sebagai jurucakap ni, mesti korang tahu telefon Vivo V7+ ni telah dijadualkan untuk dilancarkan pada 26 September 2017 (harinilah tuuuu) dengan harga RM1499. Warna yang ada? Vivo V7+ Gold dan Vivo V7+ Black seperti di bawah ni:





Pergh! Vivo V7+ ni kalau korang nak tahu adalah salah satu telefon yang tersenarai  sebagai the Perfect Selfie Handphone dalam Tech Nave . Kalau korang sukakan selfie, memang telefon pintar ni tercipta untukmulah! Keh keh keh...

Apakah keutamaan yang korang titikberatkan sewaktu beli telefon pintar? Kalau kita nak beli handphone, kita akan tengok memory dan functionality telefon pintar tu. Yang lain secondary. Tapi tu semua terserah pada koranglah kan, jom jenguk apa kelebihan Vivo V7+ ni:


Sumber: TechNave

Masa nak tulis entry ni, kita tanya kawan, apa yang korang pertimbangkan masa nak beli handphone? Jawapan dia straightforward sungguh. DUIT katanya.... adeh! rasa macam terkena den! Kalau duit adalah isu utama korang dalam pembelian telefon, dan korang sangat-sangat pentingkan warranty, korang memang patut sangat check out pakej menarik yang ditawarkan oleh Senheng atau SenQ:



Bagi mereka yang tak terasa sangat untuk keluarkan RM1,499 sekelepuk sekaligus, korang bolehlah terus buat pembelian di Senheng/SenQ tetapi bagi mereka yang kekurangan wang tapi nak juga merasa pakai telefon pintar baru ni, korang boleh juga buat Instalment sehingga 24 bulan dengan Senheng dan SenQ menerusi Maybank, Maybank AMEX, Publik Bank dan juga HSBC.

Eh, tapi kalau camtu je, apa yang istimewanya buat pembelian pre-order Vivo V7+ di Senheng dan SenQ ni pulak? Aha! Nilah nilai tambahan yang korang kena tahu. menerusi pakej pre-order di Senheng dan SenQ, pembeli dapat menikmati satu tahun warranty tambahan dengan hanya menyertai keahlian PlusONE. Macam mana nak jadi ahli PlusOne ni? Mudah saja, yuran keahlian cumalah RM12 ringgit. Makanya, warranty tambahan setahun ni, korang cuma bayar RM1 sahaja untuk satu bulan. Berbaloi-baloi sungguh! Ni macam beli insurans oooi.... Kalau apa-apa jadi kat telefon korang dalam tempoh tu, no worries... Kan ada warranty.

Oh, kalau korang dah pun jadi ahli Plus One,  mudah sahaja, apa yang korang perlu buat adalah": korang hanya perlu log on ke seheng.com.my atau senq.com.my sebelum membuat pesanan pra-pembelian untuk mendapatkan warranty tambahan 1 tahun ini.

Semua pra-pembelian ini akan dihantar terus ke depan rumah anda secara PERCUMA!! Apa? saya ulangi, penghantara pra-pembelian menerusi Senheng dan SenQ ini adalah PERCUMA!! Yeay!! Tak payah susah-susah cari parking bagai nak beli.

Tergoda tak? Kalau tergoda, cepatlah layari Senheng/SenQ Vivo V7 Deals

Bagi mereka yang cuma nak upgrade dan trade in handphone pula, jangan risau. Kalau telefon yang nak ditrade in tu korang beli kat Senheng, eh.. .korang layak untuk dapat rebate untuk beli Vivo V7+ ni. Caranya? Layarilah http://www.senheng.com.my/trade-in-rebate



12 comments:

  1. Murahnye dgn installment plans!! Vivo phones are really good for selfie!

    ReplyDelete
  2. The offer is so tempting and the specifications is delicious too. Too tempting ...

    ReplyDelete
  3. Ah I’ve been seeing their adv every now and then! Maybe I should check it out =D

    ReplyDelete
  4. Im seeing this everywhere now, but the specs seem good and affordable as well.

    ReplyDelete
  5. I memang tertarik dengan Vivo V7+ dan selfie features dia. Not sure yet if I will upgrade my phone but with these promotions from Sengheng/SenQ, it is worth considering!

    ReplyDelete
  6. Samsung tetap dihati (setia mcm RTM.. Teman Setia Anda.. Hehehe..

    ReplyDelete
  7. Teringin gak nk beli vivo datuk siti nurhaliza. Nanti try serve kat seng heng lah..

    ReplyDelete
  8. Ala.. dah beli Note 8 dah. So bajet dah lari. Do visit my blog www.genuineinspire.com. Hihihi..

    ReplyDelete
  9. Sayangnya kat sini takde cawangan sengheng.

    ReplyDelete
  10. Wow. The Vivo phone now look great. Now I can get it from Sengheng

    ReplyDelete
  11. 1499 is affordable...should not do an installment. But it depends on the person lah hehehe

    ReplyDelete
  12. Certainly looks interesting plus its quite affordable too. Worth looking into, so thanks for the share!

    ReplyDelete